Dag 11: Ivan!!!

Vanochtend ben ik met Erica, Simone en mijn moeder naar het centrum gegaan om stoffen te kopen en ik heb gelijk een startpakket gekocht voor Barbra met een schaar, naalden, spoeltjes etc.

Daarna vertrok iedereen naar zijn/haar sponsorkind zodat ze konden zien waar de kinderen wonen en de familie konden ontmoeten.

Ikzelf en Erica zijn later gegaan. Eerst hebben we nog een matras gekocht voor Ivan en zijn we even naar de Soroti Rock gegaan om te kijken of de apen er waren maar die zagen we niet.

Bij Ivan werden we heel hartelijk ontvangen. Veel knuffelen en begroeten. Na een ontvangst heb ik Ivan een fotoboekje gegeven met foto's van hem van de afgelopen jaren. Het was goed zichtbaar hoe hij gegroeid is.

Daarna gaf ik zijn moeder een stuk stof met touwen erop als verbinding tussen ons. Hier was ze heel blij mee.

Ook had ik een pakje kaarten mee en zo zaten in een mum van tijd te kaarten en vooral veel te lachen.

We kregen een feestlunch met rijst, posho, kip, geit en 'greens' met daarbij 2 biertjes. Het 3e biertje mochten we wel afslaan maar moesten we dan wel meenemen haha.

Na de lunch werd iedereen aan ons voorgesteld, een flink deel van de familie was er.

Uiteindelijk werd het tijd om te gaan en zijn we achterin de pick-up gesprongen met Ivan, zijn oudste zus en zijn 2 jongere broertjes. Eerst gingen we langs het huisje van de zus en daarna konden we Ivan's huisje bekijken. Zijn huisje is 1 kamer waar hij met zijn 2 broertjes woont zodat zij dichterbij school wonen. Ivan zorgt voor hen.

We hebben nog even gedanst hahahaha.

Op de terugweg zijn we weer langs Soroti Rock gegaan en hebben we de aapjes gezien.

Nu in het hotel wachten op een beetje eten en dan lekker relaxen. Morgen is het game-day en gaan we bij de basisschool veel plezier hebben met de kinderen!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!