Wijziging actiedoel

Lieve allemaal,


Afgelopen maanden ben ik bezig geweest met het inzamelen van geld voor de sponsoring van een leerling in Oeganda.

Ondanks alle superdonaties, is het bedrag van 2880 voorlopig nog niet in zicht. Dit is nodig om een kind 6 jaar naar school te laten gaan, inclusief verblijf in het hostel.


Nu doet zich een mooie kans voor om het geld zeer goed te besteden. Er zijn 5 jongeren die nog 1 jaar naar school moeten maar waarvan de sponsor niet meer bereikbaar is. Deze jongeren staan zonder hulp op het punt om voortijdig school te moeten verlaten.

Met het bedrag dat al ingezameld is, kunnen deze 5 jongeren geholpen worden zodat zij over een jaar hun diploma kunnen halen.

Ik vind dit een hele mooie kans maar omdat het wel een wijziging in het doel is, wil ik het hier voorleggen. Mocht er iemand zijn die gedoneerd heeft en bezwaar heeft, dan hoor ik het heel graag.

Over een week laat ik Stichting Amuria weten of deze 5 jongeren geholpen gaan worden door alle fantastische sponsoren

Reacties

Reacties

Marina

Het geld blijft goed besteed, geen moeite mee om meer kinderen te helpen aan hun diploma!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!