Canitrail 4daagse in cijfers

Nu de Vierdaagse erop zitten en Onyx en ik aan het bijkomen zijn, is het tijd om de cijfers bekend te maken!

Aantal kilometers: 72

Aantal blaren: 2

Opbrengst: 1073,10 euro!!!!

Ik ben trots op de prestatie van Onyx en van mijzelf. Maar ook op alle meelopers die mij en Onyx super vergezeld hebben op alle dagen! Superbedankt Monique en Suus, Erica en Penny, Dorethea en Kaya en Sem en natuurlijk Saskia. Saskia heeft Onyx gisteren een fijne massage gegeven! Ook ontzettend bedankt aan alle supporters via Facebook, Whatsapp etc! Erg leuk om zoveel berichtjes te ontvangen.

En natuurlijk onwijs bedankt aan alle mensen die hebben bijgedragen aan dat superbedrag van 1073,10 euro! Hiermee kan een Oegandees kind al ruim 2 jaar naar de middelbare school! Dat is nog niet genoeg voor een volledige opleiding maar er komen nog meer acties aan. Ik heb er vertrouwen in dat we allemaal samen een kind kunnen helpen!

Mocht je nog willen doneren, dan kan dat uiteraard! Laat het me weten, dan stuur ik je een open betaalverzoek. Het geld komt dan direct bij mij op de rekening en zo komt iedere cent ten goede aan kinderen in Oeganda.

Onyx en ik genieten van een rustig weekend met vooral veel slapen voor Onyx, veel knuffelen, een beetje stoeien en korte wandelrondjes. Supertrots op de mooije kanjer!


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!