Canitrail 4daagse dag 4

De tocht van vandaag kan eigenlijk in 1 woord samengevat worden: regen! Bij het opstaan regende het al en Onyx besloot daarom dat hij zijn ochtend rondje wel wilde overslaan en direct naar de start wilde.

Vandaag liepen Erica en Penny weer mee en werden we vergezeld door Saskia. Toppers in de regen! De route begon in het bos en was lekker heuvelachtig, de klimmetjes volgen elkaar snel op. Daarna deden we de Posbank aan en kwam Saskia met het prima idee om even wat warms te drinken bij het Paviljoen. Met warme chocomelk en cappucino in de buik ploeterden we voort door de regen, heuvel op, heuvel af.

Penny vond de regen maar stom en besloot dat ze er klaar mee was. Uiteraard worden de honden niet gedwongen om mee te lopen dus ging Erica met Penny terug naar de auto om alvast op te drogen en te snacken.

Saskia, Onyx en ik ploeterden door. En toch blijft deze omgeving prachtig ondanks de regen. Ook de Koningslaan is toch een mooi stukje bos ondanks dat het soms best glibberen was om over de boomwortels te stijgen en te dalen. Na de Carolinahoeve bogen we weer af richting de parkeerplaats. Na ruim 17km waren we weer terug en was de Vierdaagse voltooid!

Dorethea was inmiddels ook gearriveerd en zo konden we lekker warm in de bus bijkomen van de tocht. De pannenkoekentaart smaakte heerlijk en de warme chocolademelk hadden we ook dik verdiend. Ik kreeg nog een hele mooie bos bloemen, dankjewel!

Deze 4 dagen vlogen voorbij dankzij de geweldige support tijdens het lopen van Erica met Penny, Monique met Suus, Dorethea met Kaya en Sem en van Saskia. En de online support van alle meelezers en reacties! Nu gaan Onyx en ik lekker uitrusten. Morgen krijgt Onyx nog een dik verdiende massage van Saskia en verder vooral alleen maar doen waar we zin in hebben.

Zondag laat ik weten wat deze actie heeft opgebracht. Wil je nog doneren? Stuur me dan een berichtje (site, Facebook, whatsapp, mail etc) en dan stuur ik je een open betaalverzoek. Op naar een opleiding voor een jongere in Oeganda!