Canitrail 4daagse dag 1

De dag begon met een lekker ontbijt. Alle spullen had ik al bij elkaar gepakt dus geen haast vanochtend. Dacht ik. Toen ik het kratje met eten en drinken oppakte, klapte de bodem eruit. Dus even een appje naar Erica dat ik iets vertraging had opgelopen, hahaha.

Netjes op tijd was iedereen bij de parkeerplaats. Vandaag waren Dorethea met Kaya, Monique met Suus en Erica met Penny onze fantastische supporters.

Vanaf Terlet vertrok de route over de heides en door bossen. Al snel moesten we een omweggetje nemen omdat er een kunde runderen met kalfjes op het pad stond. Onyx vond het fantastisch allemaal. Verderop in het bos was het heerlijk stil en hoopten we herten te kunnen spotten. We hadden wat geduld nodig maar uiteindelijk sprongen er 3 herten over het pad. Dat blijft iets bijzonders!

Na veel kletsen en lachen om kurkumaslangen, likkikkers en vieze besjes zagen we nog een tweetal herten op het pad staan. Monique en ik zijn stil blijven staan en gingen een stare-down aan zodat Erica en Dorethea dichterbij konden komen voor de foto's. Teamwork!

Veel sneller dan ik had verwacht liepen we alweer terug over de hei naar de auto en hadden we er 18,5km opzitten. Met zo'n leuk gezelschap loopt het heel makkelijk. En de belofte van bananenbrood, boterkoek en fudge hielp daar ook aan mee. Dorethea had heel lief hanensoep meegenomen voor de honden.

Dag 1 is al klaar en we hebben al zin in dag 2. Als er nog supporters zijn die mee willen lopen, laat het me weten. We starten om 8.30 vanaf parkeerplaats het Rozendaalse Zand en er is nog ruim voldoende lekkers voor onderweg en na afloop. Onyx en ik hebben er zin in. Nu lekker samen op de bank relaxen en nagenieten van dag 1. Straks probeer ik hier nog wat foto's te plaatsen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!