Sponsoractie voor een nieuwe reis

Lieve allemaal,

De blog is weer terug! Om een hele leuke reden want ik ga weer terug naar Oeganda! Eind februari 2024 ga ik met een klein groepje weer naar Oeganda om daar een tweetal wildparken te bezoeken, mijn favoriete scholen te bezoeken en om samen met Enwaku Ivan te vieren dat hij zijn middelbare school dan zal hebben afgerond! De afgelopen jaren heb ik Enwaku Ivan gesponsord zodat hij naar de middelbare school kon en in december zal hij eindexamen gaan doen. Ik ben zo benieuwd hoe het met hem gaat en wat zijn verdere plannen zijn.

Voorgaande reizen waren er heel veel lieve vrienden, collega's en familie die mij geld en spullen gaven om mee te nemen naar Oeganda. Dit jaar wil ik dat anders doen. Spullen meenemen is niet meer mogelijk omdat ik nog maar 1 koffer mee mag nemen en bovendien heeft de ervaring geleerd dat kinderen die schriften uit Nederland krijgen die schriften snel kwijtraken doordat andere leerlingen die ook willen hebben. Dat willen we natuurlijk niet. Dus schaf ik nu alle materialen in Oeganda aan zodat de kinderen wel geholpen worden maar dan met materiaal dat iedereen daar heeft.
Maar zomaar om geld vragen vind ik ook weer niet prettig dus heb ik een sponsoractie bedacht.

Komende dinsdag starten Onyx en ik met een canitrail 4daagse. We wandelen dan 4 dagen lang de mooiste routes op en rondom de Veluwezoom. De routes zijn ongeveer 18km lang dus een flinke uitdaging voor ons allebei. Dorethea Bil heeft deze routes samengesteld en dat betekent dat we echt de mooiste routes gaan lopen.
Ik hoop dat mensen mij willen sponsoren. Dit kan door mij een bericht te sturen (mail, whatsapp, Facebook, via deze site) en dan stuur ik je een open betaalverzoek. Het geld komt dan direct op mijn eigen rekening zodat iedere cent uitgegeven kan worden aan de kinderen in Oeganda. Er zit dan geen inzamelwebsite tussen die een percentage wil hebben, geen directie van een goed doel dat een salaris nodig heeft of wat dan ook. Iedere cent komt dan ten goede aan kinderen die het echt nodig hebben.
Mijn doel is om een kind voor 6 jaar te kunnen sponsoren voor de middelbare school en een beroepsopleiding. De kosten hiervan zijn in totaal 2880 euro.
Wil je mij helpen om dat doel te bereiken?

De teller staat nu op ruim 800 euro (inloggen bij de bank lukt op moment niet) dus ik kan nog heel wat donaties gebruiken, alles is welkom!

Mocht het niet lukken om 2880 euro bij elkaar te krijgen dan zal het geld worden besteed aan schriften, lesboeken, geiten, boodschappenpakketten en alles wat helpt om kinderen toch te kunnen helpen om zo goed mogelijk onderwijs te krijgen.

Voor mensen die het leuk vinden om (een deel van) de 4daagse mee te lopen staan hieronder de vertrekpunten en -tijden. Na afloop van iedere route is er bananenbrood, boterkoek, fudge, drinken en natuurlijk lekkere snacks voor de honden.

Dinsdag 24 oktober start vanaf de parkeerplaats Terlet om 8.00 voor hopelijk een mooie zonsopgang.

Woensdag 25 oktober start vanaf parkeerplaats Rozendaalse Zand om 8.30

Donderdag 26 oktober start vanaf parkeerplaats Koepel de Kaap om 8.30

Vrijdag 27 oktober start vanaf parkeerplaats Lappendeken om 8.30

Laat even weten of je mee wilt lopen, dan zorg ik voor voldoende hapjes en drankjes na afloop.

Tijdens de 4daagse plaats ik iedere dag een update. Daarna zal ik jullie op de hoogte houden van nieuwe acties en van de voorbereidingen op onze reis.

Liefs!


Reacties

Reacties

Marianne

Goede actie Annelies. Zet hem op en wij hopen dat het gewenste bedrag bij elkaar loopt!

Narina

Ik vind het zo gaaf dat je wil helpen door geld op te halen! En dat met lopen en daar wens ik jou veel plezier en succes toe! Dan stort ik ook weer wat!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!