Anabolen Anna


Wat een titel, haha. Je zult zo wel lezen waarom.

Vanochtend wilde ik graag pannenkoeken bij het ontbijt en dat kon, het duurde alleen erg lang waardoor ik moest haasten om op tijd op school te zijn. Dus na het ontbijt snel op de fiets gesprongen om na 100 meter de ketting eraf te horen schieten. Even snel gekeken maar zat best vast dus besloten om terug te lopen naar het hotel en daar een boda te zoeken. Onderweg kwam ik de man tegen die in het hotel de was doet en die wilde wel even naar de ketting kijken. Hij kreeg het ook niet gerepareerd dus weer verder gelopen. Toen kwam een medewerker van het hotel eraan die ook wel even wilde kijken. Maar ook hij kon het niet verhelpen.

Gelukkig vond ik wel snel een boda en kon ik alsnog naar school.

Daar was het wachten tot de examens van de leerlingen gebracht zouden worden. Die van P7 kwamen eerst en als alle scholen die examens hadden, zou de rest rondgebracht worden. Dus de ochtend bestond vooral uit wachten en spelletjes spelen. Voor de thee was ik uitgenodigd bij Joseph Angwal en zijn vrouw Esther. Ik kreeg Afrikaanse thee (melk met een beetje thee) en pompoen. Best lekker. Tweeling Roeleke en Pleun waren er ook. Ze groeien goed en het zijn vrolijke babies. Leuk om Joseph met ze te zien spelen. Iedereen is gek op de tweeling.

Na de thee ging het wachten op de examens weer verder. P7 was inmiddels klaar met wiskunde en ik heb samen met Edward, de wiskundedocent, het examen geprobeerd te maken. Er worden hier soms hele uitgebreide berekeningen gegeven voor hele simpele sommen. Ik volg dan heel die berekening niet terwijl Edward het magisch vindt dat ik het antwoord al weet voordat hij de berekening kan opschrijven. Het blijft komisch.

Helaas voelde ik me nog steeds niet fit. Keelpijn, hoofd vol watten, snotterig, warm, geen trek. Ik besloot om voor de lunch terug te gaan naar het hotel. Er staat nog zoveel op het programma dat ik beter nu mijn rust kan pakken.

Martin was op dat moment met leerlingen bezig dus die wist niet dat ik wegging.

Toen ik net lag te slapen ging opeens de telefoon op de kamer. Martin bleek bij de receptie te staan. Hij had gehoord dat ik ziek naar het hotel was gegaan en maakte zich zorgen. Hij dacht dat er meer aan de hand was dan alleen keelontsteking en wilde erg graag dat ik opnieuw naar de kliniek zou gaan. We zijn samen gegaan en er is bloed afgenomen. Daaruit bleek dat het geen bacterie is. De arts stelde vast dat het een virale infectie is en ik kreeg nog wat extra medicatie zodat deze week niet in het water valt door ziekte. Het lijkt erop dat de stof in combinatie met het schoolbordkrijt net even teveel is. Om de medicatie wat extra kracht bij te zetten heb ik ook een soort steroiden gekregen en nu voel ik me net Anabolen Anna, hahaha.

Martin noemde nog even dat ik bezig was met afvallen en ik kreeg spontaan dieetadvies van de arts. Geen posho of rijst meer en alleen lunch OF avondeten. In de ochtend misschien wat pinda’s maar meer ook niet.

Nou..............dat advies volg ik thuis wel weer op..........misschien.........

Nu lig ik op bed. Net toch een beetje gegeten ondanks dat ik geen trek heb. Maar ja, ik wil echt heel graag morgen naar Ivan dus dan moet ik wel een beetje opgeknapt zijn. En zo niet, dan ga ik alsnog. Gelukkig is het niets ernstigs, wel iets vervelends. Straks lekker slapen, morgen uitslapen en dan even langs bij school. En in de middag naar Ivan. Fijn om daar weer heen te gaan!

Reacties

Reacties

Sytske Renkema

Wat schrijf je mooi Annelies en wat is iedereen bezocht om je! Toch wel heftig om te lezen. Geniet maar lekker verder! Ik wens je een goede nachtrust en morgen wederom een fantastische dag met al die mooie mensen om je heen.

Marianne Ummels

Hoop dat je morgen weer helemaal fit bent Annelies en weer lekker kunt genieten.... dat doen wij ook van je mooie verhalen!! XX

Marina

Hoop dat je goed slaapt en dat de Anabolen goed helpen! He bent er in goede hansen. Ik zou me geen raad weten zo net een groep te wachten op devexamens.

simone

he getsie zeg ......ik ga even heel stevig duimen dat het beter met je gaat, dit kan je nu absoluut niet gebruiken !!

Marianne

DuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuimDuim

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!