Weekend!

Weekend!


Heerlijk uitgeslapen. Zelfs zo lang, dat het ontbijt al weg was. Maar het personeel hier is erg lief, ze hadden een bordje fruit bewaard en renden gelijk om fruitsap en pannenkoeken te maken. Toppers!


Na het ontbijt op een bodaboda naar de stad. Op zoek naar een koffer of doos die groot genoeg is om mijn schilderijen mee terug naar Nederland te kunnen nemen. Die hebben we nog niet gevonden maar inmiddels heb ik een hele goede vriend in de eigenaar van de boekwinkel en die gaat op zoek naar een doos die groot genoeg is. Dat gaat helemaal goedkomen. En desnoods fabriceer ik weer een koffer van plakband en karton, haha.


In de middag heeft Michelle weer met veel sponsorkinderen gepraat en heb ik Otai Simon (sponsorzoon van mijn ouders) uitgelegd wat de bedoeling van een Rubik's cube is. Het is hem en zijn vrienden al bijna gelukt om 1 vlak compleet te krijgen. Erg knap aangezien ze nog nooit eerder een Rubik's hadden gezien.


Ook heb ik een jongen erg blij kunnen maken met een matras, gedoneerd door zijn sponsor. Dankzij alle lieve sponsors ben ik hier net een sinterklaas. Geweldig om de gezichtjes van de kinderen te zien oplichten als ze een cadeau krijgen of als ze zelfs maar horen dat hun sponsor trots op ze is.


Terwijl Michelle met de jongeren sprak, ben ik met Pastor op zoek gegaan naar een kip en een haan. Vorige jaar heb ik van Ivan's familie een kip gekregen als teken van vriendschap en dit jaar wil ik dat bevestigen door hen ook een kip te geven. Kippen koop je hier gewoon langs de weg of op de markt. Blijft een hele ervaring. Soms hangen de kippen gewoon aan het stuur van een fiets.


Vanavond hebben we weer heerlijk gegeten bij Pastor en zijn gezin. En veel gelachen met zijn dochters tijdens Ninja Warrior. Een supergezellige avond!


Morgen gaan we naar de kerk en daarna een lunch met mijn sponsorzoon, sponsorbroertje en hun ouders. Daarna shoppen met Ivan voor nieuwe schoenen want die van vorig jaar zijn veel te klein en compleet versleten.

Het belooft weer een fijne dag te worden!


En natuurlijk de finale van het EK voetbal voor vrouwen. Hopelijk kunnen we een live verslag vinden en kunnen jullie ons via Whatsapp op de hoogte houden.


Liefs!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!