583!

Een lange reis vandaag en daarom een wat korter verslag.


Na 583 drempels zijn we in Masindi aangekomen! Een lange reis maar wel een mooie. Onwijs mooie natuur. Bergen, thee plantages, bananen plantages en heel veel zwaaiende Oegandezen.

De weg was nogal hobbelig. Gelukkig ben ik slechts één keer van mijn stoel gehobbeld, haha.

Onderweg nog een (helaas dode) cobra gezien. En varkens (die zie je hier niet veel).


Inmiddels zijn we in Masindi aangekomen en hebben we net genoten van een heerlijke maaltijd.


Vanavond hoef ik niet vroeg naar bed en morgen mag ik lekker uitslapen. Mijn reisgenoten gaan chimpansees zoeken. Dat heb ik vorig al gedaan en sla ik dit jaar over. Dus heb ik een vrije dag. Ik ga lekker relaxen en op zoek naar een boekwinkel als voorbereiding op Soroti.


Nog 2 dagen en dan ben ik daar weer. Nu ben ik nog even een toerist en dan kan ik weer lekker naar de scholen en hopelijk iets betekenen voor de leerlingen. Al is maar een glimlach!

En natuurlijk kan ik ook niet wachten om eindelijk alles te kunnen geven wat ik vanuit Nederland heb meegekregen! !!!!! Ik zal zoveel mogelijk foto's maken.


Maar nu eerst lekker even niks doen!


Reacties

Reacties

Marina

Klinkt goed! Veel plezier met toerist uithangen!

Simone

Ik ben zooooooo benieuwd ( ennuh appies kijken kan best 300x hoor ! )

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!