Bericht aan alle sponsors

Beste sponsors,

De afgelopen dagen ben ik in de positie geweest dat ik veelkinderen heb mogen ontmoeten die dankzij jullie steun naar school kunnen.

Ik ken de verhalen van organisaties die zeggen kinderen te steunen maar zelf het grootste deel van het geld opstrijken.

Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dit niet geldt voor de kinderen die gesponsord worden door jullie.

De kinderen die ik heb ontmoet zijn jullie erg dankbaar voor de steun. Zonder jullie kunnen zij niet naar school en hebben zij geen positie toekomst. De leerlingen zijn erg gemotiveerd om goede resultaten te halen en te laten zien dat zijn de sponsoring waarderen en serieus nemen. Ieder van hen heeft mij gevraagd om jullie te bedanken voor de steun en zij zijn vastberaden om te laten zien dat zij deze steun ook verdienen. Hun dankbaarheid is bijna niet in woorden uit te drukken.

De reden dat ik niet alle kinderen ontmoet heb is dat niet alle kinderen naar Little Apostles of Olila High School gaan. Maar ik weet zeker dat deze boodschap namens alle kinderen is.

Op persoonlijke titel wil ik jullie vragen om deze kinderen te blijven steunen en om te helpen meer sponsors te vinden. Er zijn nog meer hele slimme kinderen die een goede toekomst verdienen.

Bedankt voor jullie steun!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!