Startbewijs 4Daagse

Vandaag heb ik samen met Carina het startbewijs voor de Nijmeegse vierdaagse opgehaald. Op het station van Nijmegen begon de feestpret al. We kregen een gratis tasje met wat folders (tasjes gaan naar Oeganda). Vervolgens was de route naar de Wedren omgetoverd tot de Ramblas. Er stonden veel eettentjes, muziektentjes en zelfs een mini bioscoop. Het zag er gezellig uit. Ook stond er een 'hup-on hup-off' treintje. Hopelijk rijdt die komende week en kunnen we bij de Wedren afgezet worden, we zullen zien. De Wedren zelf was gezellig druk. Ook hier verschillende tentjes, vooral gericht op de lopers.

Naast de Wedren waren de startbureaus en ondanks dat deze om 13.00 open zouden gaan, stonden er al flinke rijen (het was iets voor 13.00). Carina had een ander startbureau dan ik, ik mocht mij nog iets verder door de massa wurmen voor startbureau M. Ook daar stond al een flinke rij maar toch schoot het aardig op en kreeg ik al snel het gele polsbandje om en een startkaart voor dinsdag. Carina had een andere starttijd maar al vlot vonden we een ander duo dat hetzelfde probleem had en dus konden we startkaarten ruilen. Nu kunnen Ca en ik dinsdag om 5.00 starten.

Bij de startkaart kregen we ook een coupon voor een speldje en een goody-bag. Dit bleek een leuke rugtas te zijn, gevuld met folders, boekjes, de Almanak, pepermunt en een Snelle Jelle. Erg leuk, het speldje gaat bij mijn verzameling van speldjes.

En toen was het tijd voor een frozen yoghurt. In 2011 en 2012 hebben we dat gedaan na het aanmelden dus dat moest dit jaar ook. Heerlijk!

Nu zit ik even lekker op het balkon en in de zon. Nog 1.5 dag ontspannen en dan is het zover. Na 3/4 jaar trainen, vele wandeluren, liters water, iedere zondag vroeg op en vooral veel gezelligheid met mijn moeder (buddy-mummy) en Carina, ga ik dinsdag om 5.00 starten aan dag 1 van de 4daagse. Samen met Carina is er maar 1 doel: het 4daagse kruisje!

Reacties

Reacties

simone

zet um op , je ken ut !!

Angela

Nog even goed ontspannen en je kunt er tegenaan!!!! Je kunt het Anneliesje!!!!

Marina

Nog even opladen en dan (met veel plezier en succes) er tegen aan!

Richard

Klinkt goed!
Nog even een dagje met de benen omhoog op de bank en vervolgens met volle kracht vooruit.....of gematigde kracht...zolang je het maar 4 dagen volhoudt.

Mummy geen buddy

Gestart zie ik op 4Follower. Pap en ik stappen zo op de fiets, want jullie komen bijna door de wijk. Zet hem op dames.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!