Korte training

Met nog minder dan 2 weken te gaan, heb ik vandaag een korte training gedaan. Afgelopen weekend kreeg ik na 8km flink last van mijn kuit. Daarom vandaag een korte wandeling van iets meer dan 4km. Wel een klein beetje last van mijn kuit en daarom nu ingesmeerd met Midalgan, lekker warm. Heb een nieuw pad geprobeerd, door de weilanden. Een leuke route voor een korte training.

Nog 4 korte trainingen en dan is het zover, dan gaan Carina en ik de startbewijzen ophalen.

Komende dagen op school leuke activiteiten (zwembaddag, kanodag, personeelsuitje) en nog een aantal vergaderingen. De tijd gaat zo snel.

Nog 13 dagen tot de 4daagse

Nog 20 dagen tot Oeganda

Reacties

Reacties

Richard

Je zou kunnen proberen na de 4-daagse door te lopen naar Oeganda, je loopt immers toch al richting het zuiden.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!