Mijn reisblog

Het is bijna zover. De Nijmeegse 4 Daagse staat voor de deur en kort daarna begin ik aan mijn avontuur in Oeganda.

Op deze blog zal ik bijhouden hoe de voorbereidingen op beide evenementen gaat en wat ik meemaak in Nijmegen en Oeganda.

In Nijmegen loop ik samen met mijn beste vriendin Carina. Zij loopt voor de 10e keer, ik ga voor de 1e beloning. En dat tijdens de 100e Vierdaagse.

Mijn reis naar en door Oeganda is georganiseerd door Stichting Amuria (www.amuria.nl). Een geweldige stichting die veel goede projecten heeft lopen in Oeganda.

Veel mensen hebben mij al geholpen om spullen in te zamelen die ik in Oeganda uit kan delen. Spullen die voor ons vanzelfsprekend zijn maar die mensen in Oeganda lang niet altijd kunnen kopen.

Zometeen een foto van alle voorbereidingen tot nu toe.

Veel leesplezier!

Reacties

Reacties

ivonne

Hoi, hoi, heel veel plezier!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!