Games and fun

Games and fun!


Een topdag!

Vanochtend hebben we flink inkopen gedaan voor de spel- en sportdag voor de leerlingen van Little Apostles. Ballonnen, drinken, eten en snoepjes. De zon scheen, zoals gewoonlijk, dus we konden er een leuke dag van maken.


De dag werd geopend met gezang van de kinderen. Het volkslied, het schoollied en een lied om iedereen te bedanken.

Daarna hebben we de ballonnen uitgedeeld en dat was een en al plezier. Iedereen had lol en was met elkaar aan het spelen. Onwijs leuk om al die blije gezichtjes te zien. En als er een ballon knapte, was het plezier nog groter.


Daarna begonnen de voetbalwedstrijden. Twee meidenteams en twee jongensteams die tegen elkaar zouden strijden voor een beker. De meiden waren lekker fanatiek en de jongens lieten zien dat ze goed kunnen voetballen. De jongere kinderen hebben fanatiek aangemoedigd.

Na de wedstrijden hebben we nog een paar rondes stoelendans gedaan en nog meer gelachen. Michelle en ik moesten ook meedoen en strijden tegen de andere vrouwelijke leerkrachten. Michelle heeft die ronde knap gewonnen.


Vervolgens hadden een paar groepjes meiden een dansje ingestudeerd en lieten deze zien. Ook weer erg leuk!


Toen was het tijd voor de voetbalwedstrijd tussen de leerkrachten en het winnende jongensteam. Iedereen was bloedfanatiek en ook de supporters lieten goed van zich horen. In de rust stond het 7-5 voor de jongens. Ik mocht geen scheidsrechter meer zijn omdat ik niet voor buitenspel had gefloten, haha. Gelukkig stond er meteen een leerling klaar om het fluitje van me over te nemen. Het heeft de leerkrachten helaas niet geholpen want ik geloof dat de einduitslag 13-8 was, haha.


Zo ontzettend leuk om te zien dat iedereen plezier had en dat er heel leuk contact is tussen de leerkrachten en de leerlingen. Heel fijn om met deze mensen samen te mogen werken.


Na de wedstrijd hebben we heerlijk gegeten. De kokkins hadden pilau met rund gemaakt en er waren flesjes frisdrank. Een feestmaal voor iedereen. Normaal krijgen alleen de kinderen die in het hostel verblijven een lunch op school maar vandaag hebben we voor alle kinderen eten gemaakt. Iedereen genoot!


Daarna hebben we nog touwtrekken gedaan, zonder touw. Ik vind dat wij meiden gewonnen hebben. In ieder geval heeft iedereen meegedaan en gelachen.


Als afsluiter hebben enkele groepen nog een afscheidslied gezongen voor Michelle en mij, ontroerend.

Ook zijn de prijzen voor de voetbalteams uitgereikt en hebben veel leerlingen nog een lolly gekregen voor hun optredens en prestaties.


Een heerlijke dag. Volop genoten, veel gelachen en megaveel lol gehad. Iedereen heeft genoten en gelachen. En daardoor genoot ik nog meer.


Ik ga zo met een enorme glimlach slapen!

Reacties

Reacties

Marianne en Hans

Slaap lekker, wij genieten wel van je verhalen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!