Nieuwe ronde, nieuwe reis!

Hai allemaal,

Nog 10 dagen en dan stap ik weer in het vliegtuig naar Oeganda. Het belooft opnieuw een mooie reis te worden!
Dit wordt de 4e keer dat ik ga en ondanks dat ik al veel meegemaakt heb, weet ik dat ook dit jaar weer veel nieuwe dingen op mijn pad zullen komen. Dat begint al met de reis. Voorgaande jaren vloog ik met KLM naar Rwanda, een tussenstop, en daarna door naar Entebbe in Oeganda. Dit jaar vliegen we eerst naar Parijs en stappen we over op een vliegtuig naar Nairobi om daar weer over te stappen op een vliegtuig naar Entebbe.
We? Yep, ook dit jaar ga ik niet alleen. Dick van der Linden, voorzitter van Stichting Amuria, gaat een groot deel van de reis mee en Lauranne gaat ook dit jaar weer mee. Gezelligheid gegarandeerd!
Het programma in Oeganda is wat korter dan vorig jaar maar zal ook weer bestaan uit lessen geven en bekijken op Little Apostles (basisschool) en Olila High School. Aan het eind van de reis gaan Lauranne en ik naar Masindi voor een safari in Murchison Falls National Park, een bezoek aan chimpansees en neushoorns en een boottocht op de Nijl. Deze activiteiten heb ik tijdens mijn eerste reis ook gedaan en die waren zo indrukwekkend, dat ik graag nog eens terug wilde naar Murchison's.
Ik hoop veel bekenden weer te zien. Chauffeur Wilson zal ons weer veilig overal naartoe brengen en in Soroti zie ik natuurlijk alle vrienden van afgelopen jaren weer. Collega's van de scholen, Pastor Joseph, Baby Annelies, sponsorzoon Ivan, John van de boekwinkel en alle familie, leerlingen van de scholen en mensen die ik afgelopen jaren ontmoet heb.

Dit blog wordt nu even afgestoft en ik ga weer proberen om dagelijks een update te plaatsen. Dit is natuurlijk weer afhankelijk van de wifi. Foto's gingen vorig jaar het makkelijkst via Facebook dus dat zal dit jaar waarschijnlijk ook weer zo zijn.

Op naar nieuwe avonturen in 'my home away from home'!

Reacties

Reacties

Simone

Wat leuk, ik ga je verhalen zeker met veel plezier en met n beetje jaloezie (?) lezen,

Ingrid jansen

Gaaf Annelies, hoop dat je net zo geniet als ik nu in gambia. Ik wens je alvast een hele goede reis toe en heel veel prachtige ontmoetingen en mooie herinneringen. Ik ga je volgen en kijk uit naar je belevenissen. Knuffel ingrid

Marianne en Hans

Leuk dat je je blg weer bij gaat houden; voor ons gevoel reizen we een beetje met je mee en genieten we van al je belevenissen. Heel veel plezier daar gewenst.

Marianne Ummels

Ha lieve Annelies!
Je gaat dus weer n mooi avontuur tegemoet, wat heerlijk! Ook voor alle mensen waar je zoveel goeds voor doet. Ik kijk uit naar al je mooie verhalen en wens je heel veel plezier! Veel liefs, Marianne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!