Dag 28: Van hot naar her

Vandaag was een dagje vol activiteiten. Vanochtend een taart opgehaald om aan het personeel van Olila High School te geven. Tegelijk hebben we een doos schriften en een aantal dozen maandverband overhandigd namens de familie Diender. De school is hier superblij mee want het betekent dat meiden hulp kunnen krijgen ipv naar huis gestuurd worden wegens een menstruatie. Ook de taart was erg welkom natuurlijk.

Vervolgens wat mensen daar gesproken, schilderijen gekocht van Ariong Daniel en afgesproken om vrijdag nog even langs te komen om afscheid te nemen. Niemand kijkt inmiddels meer op van de blanke die op Olila High School komt en dat is erg fijn. Ook Olila is een thuis geworden.

Daarna nog vanalles geregeld en even naar Little Apostles gegaan. De kinderen van p3 t/m p6 zijn vandaag aan hun toetsen begonnen dus de meeste docenten waren druk met nakijken. Engels was nog niet aan de beurt geweest dus voor mij was er weinig te doen. Ik ben met de meiden gaan dodgeballen. Ze hebben hun eigen regels maar het was superleuk. De foto’s staan op Facebook. Ik moet nog wel veel oefenen om het spel beter te kunnen spelen. En ook de meiden hebben een energie waar je u tegen zegt. In de volle zon wordt keifanatiek gespeeld. Een leuke work-out voor mij.

In de middag weer op stap met Pastor om nog meer dingen te regelen. Zo heb ik mijn nieuwe rok opgehaald. Die kan ik morgen aan naar het feest van Joseph Angwal en zijn vrouw Esther. Hij is erg mooi geworden. Ook heb ik een bijdrage kunnen leveren aan het feest door extra frisdrank te bestellen. Esther was hier erg blij mee.

Aan het eind van de middag weer terug naar Little Apostles waar ik alvast een begin heb gemaakt met het nakijken van de toetsen van p6. Deze waren inmiddels afgenomen en ik zou ze nakijken. Toen het begon te schemeren zijn Pastor en ik vertrokken en ben ik in het hotel verder gaan nakijken. Ik heb nog niet alles helemaal af maar het is toch echt tijd om even te douchen en dan naar bed te gaan.

Morgenochtend ga ik eerst op pad met een jongedame die kleren gaat kopen. Daarna omkleden en dan naar het feest van Joseph Angwal en Esther. Ben heel erg benieuwd. Beiden waren vandaag erg druk met de voorbereidingen en hebben er veel zin in. Na morgen is hun huwelijk officieel want dan is de bruidsschat betaald. Het gaat vast een mooie dag worden!

Reacties

Reacties

Marina

Fijne feestelijke dag!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!