Masindi

Vandaag had ik een rustdag in Masindi. Ik heb heerlijk uitgeslapen en daarna ontbeten met Dick. We waren vrij laat dus het ontbijt is speciaal voor ons nog even aangevuld en gemaakt. Lekker vers!


Daarna hebben we plannen gemaakt voor de komende weken. Ik ben zooo enthousiast. We gaan onwijs mooie en leuke dingen doen. Van lesgeven tot het ontwikkelen van een workshop tot een voetbaltoernooi en natuurlijk een bezoek aan 'mijn' Ivan!

Nog minder dan 24 uur en dan zie ik een aantal van de lieve mensen die ik vorig jaar heb ontmoet weer terug.

De dagen tot nu toe zijn overweldigend en een enorme bonus, maar ik wilde graag weer terug naar Oeganda voor de mensen in Soroti en Amuria. Morgen!


Dick en ik zijn ook nog op een boda boda naar de winkels geweest om boeken te zoeken voor de docenten van Olila High School maar die hebben we helaas niet gevonden. Wel hebben we nog even flink ons best gedaan om de pinautomaten te legen en dat is aardig gelukt.

Ook heb ik Egg Shampoo gekocht (en zojuist gebruikt, ik ben benieuwd). Volgens het etiket zitten er geen eieren in helaas.


In de middag ben ik nog in mijn eentje naar de winkels gewandeld op zoek naar een rolex stand. Daar heb ik weer veel vrienden gemaakt. Ik moest en zou op het bankje wachten tot ze klaar waren en dat bankje werd telkens een stukje verschoven zodat ik wel in de schaduw zat.

Alle jongens kennen Robin van Persie en denken al snel dat iedere Nederlander hem persoonlijk kent. Erg gezellig om over te kletsen.

Terug weer met de boda boda en heerlijke rolexen.


Michelle en Karin waren ondertussen ook weer terug en ik ben toch wel een beetje jaloers dat zij zoveel chimpansees en zelfs een baby chimp hebben gezien. Erg gaaf om te horen en de foto's te zien.


Bij het eten was het weer net zo gezellig als de vorige dagen. Dat Michelle en ik een kamer delen bleek wel toen we tegelijk vroegen of we een slokje van elkaars drinken mochten proeven. Dat wordt nog wat in Soroti :)


En nu weer op tijd gaan slapen. Morgen reizen we naar Soroti. Daar blijf ik 3 weken en kan ik eindelijk de koffers echt uitpakken.

En dan gaat het avontuur weer verder. Kanniewachten!!!!!!


Overigens wilde ik net gaan douchen en toen ik er helemaal klaar voor was (Eier shampoo op de badrand, handdoek buiten het bereik van spetterend douchewater en in m'n blote niks) viel natuurlijk de stroom uit. Heel fijn. Gelukkig maar kort en kon ik alsnog douchen. Ik snap echter niet zo goed dat de Oegandezen zo slecht zijn met cijfers want warm water krijgen is vaak toch echt hogere wiskunde hier.


Maar ik ben weer schoon (en minder bijgekleurd dan ik dacht, het was voornamelijk rood zand) en klaar om morgen naar Soroti te gaan!


Slaap lekker allemaal en tot morgen!

Reacties

Reacties

Marina

alvast veel plezier morgen en slaap lekker! En is de egg shampoo wat?

Marianne en Hans

We genieten van je verhalen, je maakt ook enorm veel mee.
Goede reis naar Soroti en hou ons vooral op de hoogte

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!